پرش به محتوا

بحث:وودرو ویلسون

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

تاریخچه[ویرایش]

باید از YurikBot ممنون بود که صفحه را نجات داد (بعید می‌دانم نویسنده این روبات به ذهنش خطور می‌کرده که روباتش بتواند به چنین دردی بخورد). Nocensor2 ۰۰:۴۹, ۵ ژوئیه ۲۰۰۶ (UTC)

ربطی به YurikBot ندارد. یکی از مدیران پس از حذف ورودی تاریخچه را به این صورت بازیابی کرده است. کاوه ب ۱۳۸۴ (۵-۰۷-۲۰۰۶)، ۰۰:۵۶
ممکن است. ولی ویرایش آن روبات مربوط به روز ۲ ژوئن است. سوال دیگری که پیش می‌آید این است که چند روز پس از برچسب، مقاله قدیمی حذف شده است؟ بعید میدانم در این مورد زمان معقول رعایت شده باشد. Nocensor2 ۰۱:۱۰, ۵ ژوئیه ۲۰۰۶ (UTC)
حتمی است. چند وقتی بحث‌ها را دنبال نکردم، اما آخرین بار به خاطر دارم بنا شد این کار انجام نشود (به هم زدن تاریخچه و حذف مطالب مشکل‌دار). از ابتدا هم انگار به خاطر برداشت نادرست از متن دستور بود. البته شاید موضوع به طور مستقیم در ارتباط با کاربرد الگوی {{نقض حق تکثیر}} نباشد. کاوه ب ۱۳۸۴ (۵-۰۷-۲۰۰۶)، ۰۱:۱۹

مطالب پیوند به بیرون محتوای این صفحه را می‌پوشاند. بنابراین بی‌خود برچسب بی‌منبع به آن نچسبانید (هنوز نچسبیده ولی از در موارد مشابه این اتفاق افتاده). Nocensor2 ۰۰:۵۴, ۵ ژوئیه ۲۰۰۶ (UTC)